woensdag 22 juni 2016
Interview met Rose Verdurmen - Director Continuous Improvement - Customer Experience - bij TNT Express
“TNT Express is een van de grootste express vervoerders in de wereld. Ik ben wereldwijd en cross-functioneel verantwoordelijk voor het oplossen van structurele problemen voor TNT’s grootste klanten.
Deze rol past goed bij mijn karakter: ik wil graag waarde toevoegen door processen steeds beter te maken, zodat de klant daar gelukkig van wordt.
Ook vind ik het belangrijk om voor de wereld iets te kunnen betekenen. Zo heb ik tussen 2009 - 2011 het partnership geleid tussen het World Food Programme van de Verenigde Naties en TNT. Ik vond het prettig niet alleen als donor te worden gezien, maar ook daadwerkelijk logistieke aanbevelingen te kunnen doen waar deze UN organisatie voordeel van had. Daar zou ik in de toekomst wellicht weer iets mee willen doen: Public Private Partnerships echt laten werken voor beide partijen.
In mijn leidinggevende functie vind ik het belangrijk dat kleding goed voelt, zodat ik lekker in m’n vel zit. In die rol mag kleding dan ook echt wel uitstralen: “Zo, daar komt iemand binnen”.
Aan de andere kant, als ik op een operationeel depot ben en bijvoorbeeld veiligheidsschoenen aan moet, dan ben ik het liefst casual gekleed. Dan wil ik ook geen afstand op de werkvloer creëren.
Maar voor mijn bezoek aan internationaal zakelijke klanten, gaan er op reis altijd wel een paar nette pakken mee.
Kleding op maat laten maken is heel erg leuk. Het is een investering in jezelf en dat had ik al een tijdje niet gedaan. Je voelt je heel speciaal en je weet zeker dat niemand anders er mee loopt.
Mijn advies voor ambitieuze vrouwen is: ‘Blijf vooral jezelf en ga geen mannen imiteren, ook niet in kleding. En ga zeker geen mannengedrag vertonen. Je hebt als vrouw iets anders te bieden, vertrouw daarop.’”
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten