SheSuit Nederland BV

SheSuit

SheSuit - Personal Couture



Iedere vrouw verdient een topverschijning!


Kleding maken de topvrouw.


Een relatief kleine groep ambitieuze vrouwen zit in de top van de (zaken)wereld. Deze vrouwen weten als geen ander hoe belangrijk het is dat kleding een verpersoonlijking is van jezelf. Wat betekent kledingkeuze en Tailor Made voor hen?



SheSuit maakt Personal Couture: unieke op maat gemaakte kleding voor de vrouw die zich wil onderscheiden.
De couturestukken worden met zorg en precisie handgemaakt in ons eigen atelier door ervaren Meester Coupeurs.







www.shesuit.com







__________________________





maandag 8 augustus 2016

Interview met Marieke van Zanten - KNO arts bij het Langeland Ziekenhuis in Den Haag - Secretaris Landelijke Vereniging van KNO Heelkunde en Heelkunde van het Hoofdhalsgebied.




“Naast KNO arts en secretaris voel ik me ook Sporter, Vriendin, Zus, Dochter, Echtgenote en Moeder. En al deze rollen vervul ik met liefde. Zonder bezieling bereik je naar mijn idee weinig. Iets met intrinsieke motivatie doen, biedt mij vreugde. Ik probeer op veel vlakken mijn steentje bij te dragen en daarbij is mijn streven “een grote dikke diamant”.

Kleding is mijn hobby. Ik kan geïnspireerd raken door wat mensen dragen. Of dat nu het straatbeeld is, iets wat ik in tijdschriften lees of op TV zie. Ik denk niet dat kleding belangrijk is om mijn doel te bereiken, maar ik kan er gewoon heel gelukkig van worden. Het draagt bij aan een stukje identiteit, het geeft mij een bepaalde kleur.

Ik zie het als sport om te kijken welke kledingstukken matchen. Over het algemeen laat ik weinig aan het toeval over. Mijn koffer is nooit toevallig gepakt. Bij alle setjes die ik van tevoren bedenk, zijn ook een passende riem en een paar schoenen gekozen. Gelimiteerde bagage is niets voor mij.

Maar ik draag net zo lief een spijkerbroek met een hoody en gympen hoor.

Kleding op maat laten maken is een cadeautje aan jezelf. Het is heel leuk om dat samen met een vriendin te doen. Vooral bij het creatieve proces, stoffen en stijl samen te stellen, komt heel wat kijken. Gelukkig zijn er bij SheSuit veel voorbeelden, die niet alleen helpen om inspiratie op te doen, maar ook om erachter te komen wat je niet wilt.

Gevraagd naar een levenstip:

‘Doe de goede dingen en niet, doe de dingen goed’, dat was voor mij een eyeopener. Ik had vroeger de neiging om de dingen alleen maar heel goed te doen. Nu kijk ik niet zozeer wat de prestatie is maar of het voor mij werkt en of ik me er goed bij voel.

En

‘Kijk naar de zon, dan valt de schaduw altijd achter je :)‘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten