SheSuit Nederland BV

SheSuit

SheSuit - Personal Couture



Iedere vrouw verdient een topverschijning!


Kleding maken de topvrouw.


Een relatief kleine groep ambitieuze vrouwen zit in de top van de (zaken)wereld. Deze vrouwen weten als geen ander hoe belangrijk het is dat kleding een verpersoonlijking is van jezelf. Wat betekent kledingkeuze en Tailor Made voor hen?



SheSuit maakt Personal Couture: unieke op maat gemaakte kleding voor de vrouw die zich wil onderscheiden.
De couturestukken worden met zorg en precisie handgemaakt in ons eigen atelier door ervaren Meester Coupeurs.







www.shesuit.com







__________________________





dinsdag 14 juni 2016

Interview met Astrid Huitink-Jacobs - Directeur bij Van Lanschot Bankiers


“Kleding is een belangrijk onderdeel van mijn dagelijks leven. Mijn dag begint met het bepalen van mijn kleding. Ik kijk in mijn agenda en baseer mijn outfit op mijn gesprekspartner en/of de setting waar ik die dag ben.

Ik zoek een balans tussen een outfit die netjes is, maar die ook afwijkt van het gemiddelde. Ik moet het met plezier dragen en de kleuren en het draagcomfort moeten goed zijn. De eerste indruk wordt mede daardoor bepaald. Het voelt goed om er aandacht aan te besteden.

De kleding die ik door SheSuit heb laten maken, staat voor een specifiek moment in mijn werk of carrière. Het is veelal een beloning van mijzelf voor mijzelf, om wat ik heb bereikt of heb weten te bewerkstelligen. Ik vind het enorm spannend en leuk om te zien hoe er uit niets een exclusief pak ontstaat.

Ik krijg er ook ontzettend veel complimenten over! Soms ga ik laks met kleding om, maar op mijn SheSuit-pakken ben ik ontzettend zuinig. Alles is jarenlang draagbaar en gaat met wat simpele aanpassingen gemakkelijk met de huidige mode mee."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten