SheSuit Nederland BV

SheSuit

SheSuit - Personal Couture



Iedere vrouw verdient een topverschijning!


Kleding maken de topvrouw.


Een relatief kleine groep ambitieuze vrouwen zit in de top van de (zaken)wereld. Deze vrouwen weten als geen ander hoe belangrijk het is dat kleding een verpersoonlijking is van jezelf. Wat betekent kledingkeuze en Tailor Made voor hen?



SheSuit maakt Personal Couture: unieke op maat gemaakte kleding voor de vrouw die zich wil onderscheiden.
De couturestukken worden met zorg en precisie handgemaakt in ons eigen atelier door ervaren Meester Coupeurs.







www.shesuit.com







__________________________





dinsdag 14 juni 2016

Interview met Hester Alberdingk Thijm - Directeur Akzonobel Art Foundation


“Kleren maken de vrouw, meer nog dan de man. Kleding is dan ook heel belangrijk voor me. Het is een verlengde van mijn persoonlijkheid. Ik kijk naar stijl, kwaliteit en een goede pasvorm. Ik wil geen corporate identity, maar juist – in mijn geval – cultural identity.

Ik kies nooit voor middenklasse, het is start of top! Natuurlijk koop ik weleens confectiekleding, belangrijk is dat ik me hierin kan onderscheiden. Dit vormt een goede basis en dit combineer ik dan met een kleurrijk sieraad van een hedendaagse sieradenmaker.


Soms laat ik iets speciaals maken. Tailor Made staat voor persoonlijke service. Een eigen unieke outfit, gemaakt van luxe materialen en goede kwaliteit. Tailor made is one of a kind: en dat is al een kunst op zich!”


Geen opmerkingen:

Een reactie posten