SheSuit Nederland BV

SheSuit

SheSuit - Personal Couture



Iedere vrouw verdient een topverschijning!


Kleding maken de topvrouw.


Een relatief kleine groep ambitieuze vrouwen zit in de top van de (zaken)wereld. Deze vrouwen weten als geen ander hoe belangrijk het is dat kleding een verpersoonlijking is van jezelf. Wat betekent kledingkeuze en Tailor Made voor hen?



SheSuit maakt Personal Couture: unieke op maat gemaakte kleding voor de vrouw die zich wil onderscheiden.
De couturestukken worden met zorg en precisie handgemaakt in ons eigen atelier door ervaren Meester Coupeurs.







www.shesuit.com







__________________________





dinsdag 14 juni 2016

Interview met Petra van Hilst - Founder General Counsel Netherlands


“Uitstraling is belangrijk. Voor mij persoonlijk, maar vooral ook in de zakelijke setting waarin ik mij begeef als jurist en verbinder in de juridische sector. Kleding moet uitstralen wie ik ben en wat ik doe. Voor een afspraak of congres kies ik geregeld voor een passende outfit, een colbert met een pantalon of rok, maar een nette broek of rok met een mooie blouse en bijpassend vest vind ik – afhankelijk van de setting - ook al heel gekleed.

Het is belangrijk dat een kledingstuk goed past, aansluit en comfortabel zit. Wanneer kleding niet goed zit, zie je dat gegarandeerd terug in je houding en uitstraling.

Wanneer ik een presentatie geef, als moderator optreed of zakelijke gesprekken voer, wil ik me geen zorgen maken over mijn kleding of uiterlijk. Ik ben de deskundige, dát moet ik dan uitstralen. Persoonlijk advies bij het uitzoeken van de juiste zakelijke kleding vind ik essentieel en zeer belangrijk.


Het is prettig om van een deskundige advies te krijgen, zodat de kledingstukken mijn sterke kanten benadrukken. In de loop der jaren weet ik inmiddels welke merken geschikt zijn voor mij. Het concept van SheSuit spreekt me aan. Snel, efficiënt en persoonlijk advies: daar houd ik van!”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten