SheSuit Nederland BV

SheSuit

SheSuit - Personal Couture



Iedere vrouw verdient een topverschijning!


Kleding maken de topvrouw.


Een relatief kleine groep ambitieuze vrouwen zit in de top van de (zaken)wereld. Deze vrouwen weten als geen ander hoe belangrijk het is dat kleding een verpersoonlijking is van jezelf. Wat betekent kledingkeuze en Tailor Made voor hen?



SheSuit maakt Personal Couture: unieke op maat gemaakte kleding voor de vrouw die zich wil onderscheiden.
De couturestukken worden met zorg en precisie handgemaakt in ons eigen atelier door ervaren Meester Coupeurs.







www.shesuit.com







__________________________





woensdag 22 juni 2016

Interview met Ilse van Ravenstein - Algemeen Directeur Involve


“Mijn advies is: ‘Kleed je naar hoe je je voelt en wie je bent. 
Doe je dat niet, dan kom je ook niet écht over.’”



Ilse is Algemeen Directeur Involve, actief aandeelhouder bij Evolve en initiator en consultant bij Revolve www.involve.eu.

“Met deze bedrijven wil ik er aan bijdragen dat mensen op hun werk (nog meer) tot hun recht komen en beter in hun vel zitten. Dat is goed voor iedereen persoonlijk en voor de resultaten van de organisaties waar ze werken.

Wanneer ik bij klanten kom, trek ik kleding aan die bij mijn persoonlijkheid past. Tegelijkertijd hou ik rekening met de cultuur en bijvoorbeeld de huisstijl van de klant. We hanteren intern niet echt een dresscode, maar te veel bloot, joggingpakken en teenslippers zijn uiteraard uit den boze.

Ter voorbereiding op presentaties bedenk ik altijd wat mijn rol op dat moment is. Ben ik bijvoorbeeld dagvoorzitter, wil ik autoriteit uitstralen of de confrontatie aangaan, dan kies ik voor contrasten en gladdere stoffen. Wil ik meer empathie uitstralen, dan kies ik voor zachtere, wollige stoffen en ton-sur-ton kleuren.

Ik val op kleuren en op jasjes en vroeger kocht ik veel. Nu koop ik minder, maar wel gericht en het moet kwalitatief goed zijn. Verder let ik op dat iets niet te modisch is en wil ik steeds meer weten over de herkomst van stoffen. Hoewel ik toch ook wel een uitverkoopshopper blijf.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten