SheSuit Nederland BV

SheSuit

SheSuit - Personal Couture



Iedere vrouw verdient een topverschijning!


Kleding maken de topvrouw.


Een relatief kleine groep ambitieuze vrouwen zit in de top van de (zaken)wereld. Deze vrouwen weten als geen ander hoe belangrijk het is dat kleding een verpersoonlijking is van jezelf. Wat betekent kledingkeuze en Tailor Made voor hen?



SheSuit maakt Personal Couture: unieke op maat gemaakte kleding voor de vrouw die zich wil onderscheiden.
De couturestukken worden met zorg en precisie handgemaakt in ons eigen atelier door ervaren Meester Coupeurs.







www.shesuit.com







__________________________





woensdag 22 juni 2016

Interview met Frederike Siemens - Gynaecoloog bij het Reinier de Graaf Ziekenhuis in Delft

“Ik houd wel van een geintje. Zo heb ik voor de Menstruatiepoli knalrode klompen aangeschaft.  Daar krijg ik altijd leuke opmerkingen over.”


“Ik loop als arts in het ziekenhuis dagelijks in een wit pak.  De regels van het ziekenhuis zijn dat je, om hygiënische redenen, iedere dag een schoon pak aantrekt,  geen lange mouwen draagt en geen sieraden om hebt. Zo’n wit pak is niet zo charmant, al hoewel we nu wel getailleerde jassen voor vrouwen hebben. In mijn witte pak voel ik me wel anders; meer bewust van mijn professionaliteit en de voorbeeldrol die ik vervul. 

Hoewel ik iemand ben die bij de dag leeft, ben ik dagelijks bezig met hoe ik de gezondheidszorg kan verbeteren.  Zo vind ik dat ziekenhuizen nog klantgerichter zouden moeten zijn, meer moeten kijken naar uitkomstmaten, naar dat wat echt waarde toevoegt voor de patiënt.  Zo kan er nog een grote slag gemaakt worden in o.a. de soepele doorstroom van patiënten binnen en tussen de verschillende disciplines.  

Het was een geweldige ervaring om kleding op maat te laten maken. Dit had ik een keer eerder meegemaakt, met mijn trouwjurk, maar dan moest je wel zes keer terug om te passen. Bij SheSuit heb je met 1 x passen binnen vier weken je exclusieve SheSuit jasje in huis.  Dat is indrukwekkend. 

Het is ook bijzonder om te zien wat er allemaal bij komt kijken. Het maakproces bij SheSuit kun je namelijk via WhatsApp volgen: het ontwerp, de inkoop van stoffen, het patroon knippen, het stikwerk, etc. Dat is heel erg leuk. Ik heb het meteen aan een aantal mensen laten zien.

Mijn tip voor jonge ambitieuze vrouwen is : ‘Blijf bij jezelf’

Denk bij alles: waar  word ik  gelukkig  van; dan  doe je de dingen met volle overgave en niet omdat het zo hoort of omdat het van een ander moet.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten