SheSuit Nederland BV

SheSuit

SheSuit - Personal Couture



Iedere vrouw verdient een topverschijning!


Kleding maken de topvrouw.


Een relatief kleine groep ambitieuze vrouwen zit in de top van de (zaken)wereld. Deze vrouwen weten als geen ander hoe belangrijk het is dat kleding een verpersoonlijking is van jezelf. Wat betekent kledingkeuze en Tailor Made voor hen?



SheSuit maakt Personal Couture: unieke op maat gemaakte kleding voor de vrouw die zich wil onderscheiden.
De couturestukken worden met zorg en precisie handgemaakt in ons eigen atelier door ervaren Meester Coupeurs.







www.shesuit.com







__________________________





dinsdag 14 februari 2017

Interview met Bianca Verdegaal - Event coördinator bij werkgeversvereniging AWVN



AWVN is de grootste werkgeversvereniging van Nederland waar zo’n 620 individuele ondernemingen en 130 bedrijfstakverenigingen zijn aangesloten. Tezamen zijn dat zo’n 200.000 werkgevers. Grote en kleine organisaties, actief in de dienstverlening, industrie, non-profitsector en (semi-)overheid. AWVN heeft daardoor brede toegang tot informatie van ondernemingen en vertaalt deze informatie in adviesdiensten. Daarnaast speelt AWVN een belangrijk rol in de polder. AWVN onderhoudt nauwe banden met het MKB-NL en VNO-NCW, is erkend gesprekspartner van de vakbonden en heeft zetels in tal van besturen, commissies en overlegorganen, waaronder de SER. AWVN faciliteert de verbinding tussen bedrijven op verschillende manieren, bijvoorbeeld door met grote regelmaat themaen netwerkbijeenkomsten/congressen te organiseren. Bianca werkt op de afdeling Marketing en Communicatie en daar is zij verantwoordelijk voor alle evenementen en congressen. 

“Ik word blij van mensen verbinden, mensen een fijn moment bezorgen. Ik heb het bij AWVN ontzettend naar mijn zin. Maar ik ben continu op zoek naar mogelijkheden om mezelf nog verder te ontwikkelen. Ik voel me er nu nog veel te jong voor, maar uiteindelijk wil ik misschien wel uitvaartondernemer worden en op die manier mensen begeleiden. Mooie dingen en bijzondere herinneringen voor mensen organiseren.

Onlangs hebben we een heel groot congres georganiseerd in de vorm van een parade. Ik sta in het hart van de organisatie en voer de regie over deze dag. Ondanks dat dit het grootste congres ooit was met meer dan 1000 deelnemers, waak ik ervoor dat het niet massaal wordt en dat de deelnemers het event als persoonlijk en intiem ervaren. Het gaat erom dat mensen elkaar leren kennen en kennis en ervaring met elkaar delen. Dat werd zeer gewaardeerd en daar heb ik veel complimenten over ontvangen.

Uit dit congres komen dan bijvoorbeeld aanbevelingen voor het (nieuwe) kabinet. Niet onbelangrijk. Het gaat dus echt ergens over!

Het dragen van mooie kleding op zo’n evenement doet ertoe. Je wilt herkenbaar zijn en uitstralen dat je in de lead bent, dan ben ik op mijn best. De juiste kleding helpt daarbij. Bovendien ga je, als je een goed pak aan hebt automatisch rechterop lopen. Dat geldt overigens ook voor het lopen op hakken. Je loopt rechter, straalt iets uit.

Kleding moet wat mij betreft van goede kwaliteit zijn en niet dat je iets na drie keer wassen kan weggooien. Verder denk ik eerlijk gezegd nooit na over duurzaamheid; waar en hoe kleding gemaakt wordt. Doordat ik, als het kan, kwaliteitskleding koop, ga ik er dan vanuit dat het wat duurzaamheid betreft, goed zit.

Ik ben van mening dat het belangrijk is dat er meer diversiteit in de top van een organisatie komt. Dat geeft een interessante wisselwerking. Verschillende mensen brengen verschillende waarden en normen bij elkaar. Het is belangrijk dat we openstaan voor andersdenkenden.

Maar ja, hoe krijgen we meer vrouwen in de top? Op zo’n congres denk ik ook wel eens “waar zijn de vrouwen?” Ik zie ze wel, maar ze zijn duidelijk nog in de minderheid. Misschien heeft het te maken met het feit dat vrouwen vaak te bescheiden zijn. Wat helpt is hardop tegen jezelf te zeggen: “Ik ben goed”. En tegen mijn team zeg ik regelmatig: “Blijf glimlachen, wat er ook gebeurt. Je krijgt namelijk altijd een glimlach terug en daar wordt iedereen blij van. Tot slot dit gedicht:

Lach niet, maar schater 
Drink wijn in plaats van water 
Doe wat je het liefste doet 
Zie het moois in elke dag
 En doe af en toe iets wat niet mag.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten